Reklamace
Adresa pro zasílání zboží na reklamaci
- MAWS-Pv s.r.o.
- Zátiší 502 , 798 21 Bedihošť
- +420 773 177 702
- info@vysokepostele.cz
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Pokud zjistíte hned při rozbalení, napište nám na e-mail info@vysokepostele.cz. V něm popište poškození produktu. Do e-mailu přiložte fotografie poškozeného místa.
Stejný postup reklamace platí i pokud používáte produkt delší dobu. Na základě tohoto e-mailu Vás budeme obratem kontaktovat a navrhneme postup řešení.
Co dělat když zjistím, že je zboží po rozbalení poškozené?
Pokud zjistíte hned při rozbalení, že je produkt poškozen napište nám na e-mail info@vysokepostele.cz. V něm popište poškození produktu. Do e-mailu přiložte fotografie poškozeného místa včetně obalu.
Co dělat, když dodanému zboží chybí nějaký díl?
Pokud zjistíte, že chybí nějaký díl, nejdříve nám zavolejte na 773 177 702. A buď zjistíme, že chybějící díl je “šikovně” skryt v balení a nebo Vám ho obratem zašleme na Vaši adresu.
Nespokojenost s vyřízením reklamace
V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Více o reklamaci najdete zde.
Stáhněte si náš formulář pro reklamaci zde.
Stáhněte si náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy zde.